Tko nam je ukrao TRG HRVATSKE NEZAVISNOSTI, centralni trg u Preku?

Postoje sramotni trenutci u povijesti svakog naroda kada pojedinci rade bezočne stvari, ali kako kaže pokojna preška legenda čuveni ''ŽANTE'': ''Izdržati ćemo i tu čizmu''.
Konzum3

 FOTO – 900 x 600                                                                           1. dio     2. dio >    3. dio >

U ovoj temi želimo obraditi sve događaje vezane za nestanak centralnog trga u Općini Preko, odnosno prikazati kako su se donosile odluke, mijenjali prostorni planovi, raspisivali i provodili javni natječaji, vršile uknjižbe predmetnih parcela i još puno toga uključujući i glavne aktere, načelnika Antu Jerolimova i gospodina Zvonimira Nižića.

Prije nego krenemo u opisivanje ovih događaja, želimo vam ispričati  jednu drugu priču vezanu za naš grad Zadar, a koja po mnogo čemu može biti poučna i za naše prilike.

Grad Zadar, adresa Narodni trg 1. Glavni gradski trg, sastajalište i okupljalište, jednostavno trg.

Zamislite nezamislivo – da nekome padne na pamet kupiti taj trg i na njemu napraviti svoju privatnu zgradu koja bi zauzela ¾  površine trga, a bila bi visoka kao okolne zgrade. I sama ideja da bi se netko to usudio pomisliti, a kamoli provesti zvuči suludo. Nezamislivo je da uopće postoji zemlja na svijetu gdje bi netko glavni gradski trg, ispred sjedišta gradske uprave prodao privatnoj osobi.

Narodni trg Zadar 1mm Ali razmišljajmo hipotetski. Zadarski tajkun (jedan od “heroja” pretvorbe i privatizacije) baci oko na Narodni trg, zgodna lokacija, centar grada, puno ljudi – odlična lokacija za poslovnu zgradu. Po njemu je prostor potpuno neiskorišten – neki zgubidani šeću, drugi stoje i razgovaraju, a treći sjede i piju kavu. Treba taj prostor bolje iskoristiti. Svoju ideju da mu se proda trg na kojem kani sagraditi zgradu priopćava prijatelju gradonačelniku. Gradonačelnik izvrdava, nije to baš lako izvesti, što će ljudi reći, to nam je glavni trg … Tajkun ga upozorava da njegova ideja nije molba, već zapovijed, a što se tiče ljudi, ljudi su ovce, njih je lako preveslati. Dio ih je već kupljen, još dio ćemo ih kupiti, dio je ravnodušan, dobar dio se boji, a nekolicina njih se i tako uvijek buni, s njima ćemo lako. Uostalom, nećemo biti ludi i operaciju izvesti preko noći, polako u fazama u pet šest godina “da se Vlasi ne dosjete”.

Sve po ‘zakonu’

Gradonačelnik je legalist i podsjeća da grad ništa ne može prodati bez javnog natječaja, a kad se natječaj za prodaju tako atraktivnog prostora objavi, javiti će se brojni zainteresirani. Treba nešto smisliti kako bi se broj zainteresiranih sveo na najmanju moguću mjeru. Bitno je  “srezati” atraktivnost terena nekom smicalicom koja će odbiti zainteresirane. Pronađeno je rješenje – u natječaju će se napisati da na tom terenu može biti isključivo tržnica i ribarnica i to u podrumu, a gornji plato ostaje trg kao i prije. Natječaj će se tako formulirati da potencijalni kupci pobjegnu glavom bez obzira. Kako se ništa ne bi prepustilo slučaju, grad je za provedbu natječaja angažirao tajkunovog osobnog odvjetnika. Tako je u toj pravnoj stvari, kupoprodaji zemljišta, obje strane zastupao isti odvjetnik. Isto kao da na sudu i optužbu i obranu zastupa ista osoba “tužobranitelj”. Hrvatska usvaja pravne stečevine Europske Unije, a toga nema ni u Sjeverno Korejskoj pravnoj stečevini.

Uvjeti javnog natječaja

U tekstu objavljenog javnog nadmetanja za prodaju zemljišta (trga) izričito je naglašeno da je kupac zemljišta obvezan  u svojoj ponudi prihvatiti sve uvjete za izgradnju i uređenje zemljišta onako kako je to određeno člankom, te svim ostalim odredbama predviđenim Detaljnim planom. Isto tako je naglašeno da je posebna obveza natjecatelja, koja je i uvjet prodaje, da mora planirati izgraditi tržnicu i ribarnicu s popratnim sadržajima. Valja obratiti pozornost na izraz “planirati izgraditi” iz natječaja. To je uistinu maestralni izraz. Ako netko od zainteresiranih kupaca pita što to znači, odgovoriti će mu se da to znači planirati i izgraditi, a da je slovo “i” izostavljeno greškom. Samo tajkun zna da to znači planirati izgraditi, to jest on je planirao izgraditi tržnicu i ribarnicu, ali iz tko zna kojeg razloga nije. Natječaj bez slova “i” obvezuje kupca da samo planira, a ne i izgradi, dakle uvjet za prodaje je zadovoljen i ako se samo planira.

Ponuda Vidovitog Milana

U natječaju je oglašena početna cijena od 100 eura po metru kvadratnom. Na natječaj su se javile dvije firme, jedna iz Zagreba koja je ponudila 200 eura po metru kvadratnom i tajkunova firma koja je ponudila 205 eura po metru kvadratnom. Naravno tajkunu je prodano. Pokazao je i da “nije beg cicija”, jer nije ponudio 201 eura, što bi bilo dovoljno, već galantno 205 eura. Podsjećamo, nije se radilo o javnoj licitaciji, već o  zatvorenim ponudama.

Da se ovdje ne radi o pukoj slučajnosti, već o  prljavoj i unaprijed smišljenoj raboti dokaz je i drugi natječaj. Prodavala se zgrada u vlasništvu grada u susjedstvu nekretnine iz prvog natječaja. Početna cijena bila je milijun kuna. U natječaju je naglašeno da otvaranje ponuda neće biti javno. Javile su se dvije firme – tajkunova kao i u prvom natječaju i još jedna. Ta druga firma je ponudila milijun i 40 tisuća kuna, a tajkunova firma “Vidoviti Milan d.o.o.”, je ponudila milijun i 60 tisuća kuna, dakle samo 20 tisuća (2%) više od konkurencije i naravno dobila natječaj. Postavlja se logično pitanje zašto nisu podigli cijenu za 205%, kao i u prvom slučaju???

Naravno, ne radi se o nikakvoj vidovitosti, već su u oba slučaja otvorene konkurentske ponude i ponuđeno je više. U prvom slučaju ponudbena cijena je više od dvostruko  premašila  cijenu iz natječaja, a u drugom slučaju ponudbena cijena je bila samo 6 % viša od cijene iz natječaja !!!

VAŽNA NAPOMENA! OVO SE NARAVNO NE DOGAĐA U GRADU ZADRU NI U BILO KOJEM DRUGOM SVJETSKOM GRADU JER TEŠKO JE ZAMISLITI DA POSTOJI ZEMLJA, MA KAKO NEDEMOKRATSKA I ZAOSTALA BILA, U KOJOJ BI GRADONAČELNIK PRODAO GLAVNI GRADSKI TRG SVOM PRIJATELJU I POSLOVNOM PARTNERU.  BIO BI TO PRIMJER BEZ PRESEDANA, PRETVARANJE JAVNOG DOBRA U PRIVATNO PARTNERSTVO.

ISTINI ZA VOLJU, POSTOJE SRAMOTNI TRENUTCI U POVIJESTI SVAKOG NARODA KADA POJEDINCI RADE BEZOČNE STVARI, ALI KAKO ONA NARODNA KAŽE : “NIČIJA NIJE DO ZORE SVIJETLILA”, ILI ŠTO BI POKOJNA PREŠKA LEGENDA ČUVENI “ŽANTE” REKAO: “IZDRŽATI ĆEMO I TU ČIZMU”.

sljedeći nastavak >                                                                           1. dio     2. dio >    3. dio >

Komentari:

  1. Zivi mrtvac
    17.04.2013 u 09:50

    Kako je moguce da se ovako unisti trg. Sto govori lokalno stanovnistvo o ovom presedanu. Ja se stvarno ne sjecam slicnog dogadjaja. Kad ste vec napravili ovu nakaradu barem promjenite ime i ukinite trg. Ovako samo iritira i zvuci kao ‘zivi mrtvac’.

  2. opet Grof
    17.04.2013 u 10:05

    Ma jeli to Grof u igri. Dobra vam je ova priča, zvuči jako poznato haha….

  3. Takata
    17.04.2013 u 10:25

    Na ovaj članak treba reagirati. Trebalo bi privesti autore ovog portala da daju iskaz, ako se ustanovi da su informacije točne ZNA SE. Njima ordenji ovim drugima goblemi!?

  4. EPH zna
    17.04.2013 u 10:26

    Ne dirajte naše teme, mi smo zaduženi za kriminal. Ako ne piše Slobodna i Jutarnji onda je sve čisto. Naši prozori gledaju na NARODNi TRG i mi bi prvi znali da se nešto planira na glavnom trgu.

  5. USKOK poskoči
    17.04.2013 u 10:37

    Tako je Takata samo ča niko ne želi buku, ko zno ča bi se moglo sve izroditi iz ove jedne priče. Vidi samo ča su učinili u trajektnoj luci ki su tu šolti propali. Velika je to rupa bez dna. A Uskok vata profesore i doktore ča uzmu ijadu euri i onda po celi don na televiziji.

  6. ribarnica?
    17.04.2013 u 13:15

    Pogledaj prešku pjacu i ribarnicu u što to liči. Uništiti prekrasan trg zbog dva i po banka. Sve je to moglo stati u jednu garažu. Dobra je ova usporedba jer ljudima moraš nacrtati da shvatili o čemu se radi. Koliko parkirnih mjesta ima u centru mjesta i gdje če se ljudi parkirati kada dođu obaviti neki posao u Općinu. I ono ruglo od srušenog hotela upotpunjuje žalosnu sliku glavnog mjesta u općini Preko. Do kada će ovo zatupljivanje trajati?

  7. Lar
    17.04.2013 u 15:12

    Sudit će im bog! I sucima isto!

  8. Tužobranitelj
    17.04.2013 u 16:46

    On je planirao izgraditi tržnicu, a oče li. Mene zanima jeli nekretnina etažirana i tko je vlasnik tržnice i ribarnice. Tko utvrđuje uvjete rada tržnice i može li ona biti privatna?
    Ako je natječaj pisao tužobranitelj onda od tržnice neće ostati ni T.

  9. Zadranka
    17.04.2013 u 17:18

    Zvonimir Nižić zvani Grof, čovjek koji je privatizirao pola Zadra, a rodom je iz Preka. Zašto se uopće čudite, ovo je za njega doručak i to vikend doručak. Što mislite tko je postavio lokalnu vlast u općini Preko, možda narod?

  10. Popratni toalet
    17.04.2013 u 18:24

    Ča su mislili pod tin popratni sadržaj. Kako stvari stoju tržnica je popratni sadržaj ili boje reči nužno zlo za one ča planiraju.

  11. Zagonetka
    17.04.2013 u 18:58

    Imam velika usta, glasan sam, al nikoga ne ogovaram iako imam posla sa svakakvim prljavštinama. Tko sam ja?

  12. G.bARE
    17.04.2013 u 19:56

    Ja sam budućnost.da li ti se sviđam.

  13. re: zagonetka
    17.04.2013 u 23:44

    USISAVAČ. Uvijek me interesiralo kako se namještaju javni natječaji. Ako pošaljem zatvorenu kuvertu koja je pečatirana i dođem na otvaranje ponuda, kako onda namjeste svoju ponudu. Sve su kuverte zatvorene i na stolu i što onda …

  14. Zagonetka
    18.04.2013 u 08:41

    Pa lijepo, svi se dogovore oko podijele provizije pa se i ona zapečatirana 2 puta pečatira. Jednostavno, sve se može kad se male ruke slože…

  15. Namještaljka?
    18.04.2013 u 09:16

    Ako neko početnu cijenu digne za duplo onda to sigurno nije dogovor. Mislim da je on samo otežao dogovor ovih drugih.Za Grad je dobro što je dobio duplo, ali za ponuđače i korumpirane političare nije. Kada bi svi zajedno bili u dogovoru onda opet nemaju interes dizati cijenu.

    Pitanje od re:zagonetka je dobro postavljeno. Ako pretpostavimo da se ponude zapečaćene do momenta javnog otvaranja onda nema načina da se namjesti cijena. Može se manipulirati sa uvjetima natječaja, ali ne i sa cijenom.

  16. Markoni zna
    18.04.2013 u 09:24

    NAČIN > Jedna interesna grupa pošalje više različitih ponuda preko različitih ljudi, tako će barem jedna od njih biti za malo povoljnija od konkurencije. Vrlo jednostavno i legalno.

  17. Namještaljka za Markoni
    18.04.2013 u 09:48

    Ako si čitao gornji članak onda vidiš da su bila samo dva ponuđača. Pitanje od re:zagonetka i dalje drži vodu.

  18. @namještaljka
    18.04.2013 u 11:14

    Kriva ti je pretpostavka. Ko kaže da se kuverte otvaraju javno. Nije to ka ča gledaš na televiziji ovde ti je sve naopako i krivo. Jesi li ti njihov ili samo pitaš?
    Pozdrav @hdz!

  19. FORA NORA
    18.04.2013 u 11:47

    ‘U natječaju je naglašeno da otvaranje ponuda neće biti javno.’ Javni natječaj bez javnog otvaranja ponuda, pa di vi živite, toga nema ni u Tunguziji. I što nitko se nije bunio, pa to je protuzakonito. Čekaj malo jeli ovo izmišljena priča ili neka šala. ha ha ha, dobra fora.

  20. Baron Trenk
    18.04.2013 u 15:13

    Sve je to Grofovo maslo, nije Toni kapacitet za ovakove i slične kombinacije.

  21. Struka i znanje
    18.04.2013 u 15:55

    Ne ti si kapacitet.Toni je diplomirani ekonomista, stručna osoba i zna kako se posluje. Hvala bogu da imamo takvog čovjeka u HDZ-u.

  22. Žmorac
    18.04.2013 u 16:07

    Puštite sad to prepucavanje ki je kapacitet a ki ni. Mene zanima ča piše u ugovoru i di se more viti? Ki zno ča sve more biti popratni sadržaj.

  23. re:Žmorac
    18.04.2013 u 18:26

    NEMA UGOVORA, ko je reko da postoji ugovor, misli sam da ste malo pametniji. Mi smo bili dužni nešto njima oni nama i to je to. Vidi ti njega on bi ugovor?!

  24. Tu sam rođen JA
    19.04.2013 u 10:23

    O Grofe crni Grofe, zar ti ništa nije sveto. Dobro je što si radio po Zadru, Zagrebu i neznam gdje, ali zašto u svoje mjesto. Što ti je sad dalje na meti, možda uljara. Kako si krenuo i fratre ćeš iseliti sa Školjića.

  25. Mareta
    19.04.2013 u 11:25

    Nema tu kraja za Nižićeve apetite, to je logika kapitala i privatnog interesa. Patriotizam nije u modi.

  26. Metla
    19.04.2013 u 13:59

    Dosta je bilo ovog smeća, ljubomorni ste na uspješne ljude i stalno provocirate. Ovo je kao nekakva hipotetska-izmišljena priča, a u svakoj rečenici se vidi Preko i načelnik Jerolimov. Sve je ovo prljava kampanja Ruševa i Košte. Ostavite se čorava posla i držite se livade. Politiku i uspješno vođenje općine Preko prepustite kao što je i dosad bilo a i biti će i dalje ljudima koji to znaju, imaju znanja, iskustva, volje, ideje i cilja.
    Idemo dalje !

  27. Terapija
    19.04.2013 u 14:07

    Polako, smiri živce i duboko udahni. Kako to da si u priči prepoznao Jerolimova, ne misliš valjda da je on namještao natječaje i trpao pare sebi u đep.
    A i slogan ti je loš, nisi u toku sa onim što govori Karamarko: ‘NOVO VRIJEME – NOVA SNAGA!’

  28. Metla zaTerapiju
    19.04.2013 u 14:18

    Dosta je meni mudrijaša ko što si ti. Nečete proći na izborima ne i ne. Jednu smo pobjedu napravili, a sada ide i druga. HDZ pobjeda!

  29. Terapija
    19.04.2013 u 14:23

    Dubokoumno nema što, svaka ti je na podu.

  30. Mučaću
    19.04.2013 u 15:09

    Daće van Grof uboga. Ni slobodna ni zadarski ne pišu o njemu a vi navolili i to baš u Preku.

  31. re:Mučaću
    19.04.2013 u 15:26

    Uzmi ti svog Grofića pa ga nosi doma, samo pazi da ti kuću ne privatizira. Meni je puno interesantniji Debeli i njegov trajla be, trajla be.

  32. Fiškal
    19.04.2013 u 15:40

    Dobra im je fora sa ‘planirati izgraditi’. Ja sam planirao postati multimiljarder ali ništa od toga.
    Dobro je što pišete o ovim stvarima jer ljudi danas žive jako površno i teško im je skrenuti pažnju na finese ovih modernih pljačkaša. Bombardiraju nas sapunicama i senzacijama dok oni polako i sigurno pljačkaju.
    Pozdrav svima ljudima dobre volje!

  33. intrada
    19.04.2013 u 16:26

    Ovaj portal je postala jedna obicna sprdacina. Naslo se par redikula i umislilo da se bave tkz. istraznim novinarstvom i pisu sami sebi. Po samim naslovima se vidi, uvatili se ka pijani plota u krug i totalno dosadno i nezanimljivo… NULA BODOVA! Izbori lokalni u diru pa je za ocekivati da iznjore par mudraca i da glume pametne. E dico moja, vise bi koristi od vas bilo da odete caci i materi kumpire posadit….

  34. @intrade
    19.04.2013 u 16:54

    Zašto dolaziš ako ti je dosadno? Privrčeš da ne zagori, a o temi ništa. Koga zanimaju vaše stranke i borba za fotelje kad ste svi isti. Ako imaš što protiv Ruševa i Košte onda to radi na drugom mjestu, a ne ovdje na portalu. Slabo meteš.

  35. Kala
    19.04.2013 u 17:14

    Ma što su se sa strankama nagurali i tako uvik prid izbore. Livi i desni kad dođu na vlast samo gledaju di će pokrasti i sa bi se mi tribali sekirati zbog njih. Ne bojite se vi jedni drugih, već naroda koji vam je okrenu leđa i zato vam smeta portal koji se ne more kupiti.
    Poruka za pametne-izlaznost 20%.

  36. Điđi B.
    19.04.2013 u 17:35

    Pusti Intradu, nije on kriv što mora odraditi zadatak, posao mu je u pitanju. On i takvi žive od politike i zato dolaze na portale od ‘nula bodova’.
    Ali mene zanima nešto drugo što je sa parkingom na krovu konzuma. Kako se on uklapa u priču?

  37. @Điđi
    19.04.2013 u 18:13

    Na krovu od konzuma ti je privatni parking od 20 mjesta. Redovno prokišnjava pa nije u funkciji. Čudno da ploča ne drži vodu iako su temelji poprilično veliki. Oni veliki pitari na krovu su planirani kao park-zelenilo.

  38. intrada
    19.04.2013 u 18:43

    Ma koja politika vas sad vozi….?! Pa vi ste se narogusili sa ovim glupostima i vas vozi politika.Popizdite kad se netko ne slaze sa autorima amaterskog portala…di vam je interes samo omalovazavati ljude koji rade i zele da se otok razvija… Sto bi vam falilo da netko ulozi i investira u Suromiscicu da se misto razvija…sa ovakvim razmialjanjima i stavovima ispadate kao neko pleme u rezervatu.

  39. Baraka 1989
    19.04.2013 u 21:04

    jedino je metla prepoznala bit svega, ali je zaboravila da i ona(metla) traje samo onoliko koliko joj gazde dozvole.

  40. re:intrada
    19.04.2013 u 21:21

    Brate mili piši i govori što hoćeš, to je tvoje pravo. Ljudi samo pokušavaju reći da ih ne zanima stranačko prepucavanje i da žele argumentirane rasprave na temu.

    Naprimjer Điđi pita što je sa parkingom na konzumu. Mislim da je to razumno pitanje, a ako ti misliš da je glupo onda reci zašto ili jednostavno ne sudjeluj u raspravama. Zašto se nepotrebno opterećuješ.

    Meni se ovaj portal sviđa upravo zato što je amaterski i što svatko može sudjelovati u pisanju članaka. Dosta mi je tih raznoraznih elita pa i novinarskih. Tko je uništio ovu državu ako ne elite i to pogotovo političke. HDZ SDP HNS itd …

  41. intrada
    20.04.2013 u 10:11

    Pa kome ovde pitanja postavljate…sami sebi!? Sto Điđi ne dogovori sastanak sa nacelnikom i lipo pita sto ga interesira,a kao i drugi sto postavljaju sl.pitanja. Kome se ovde na portalu postavljaju pitanja Profaci i Kosti? Kakav odgovor se moze dobiti!?

  42. The Boys
    20.04.2013 u 10:41

    I sve je super i sve je za pet kad si muško i voliš nogomet ušlagiran i agresivan…

  43. Pujina re:Intrada
    20.04.2013 u 12:00

    Vidim da si postao konstruktivan i to je uredu. Da bi ljudi trebali dobivati informacije od načelnika i to je uredu. Međutim problem je u načinu.

    Kada bi se radilo o nekom privatnom problemu onda bi bilo razumno da taj pojedinac ide kod načelnika, ali ovdje se ipak radi o javnoj stvari. Mislim da nije u redu da svaki mještanin Preka ide pojedinačno kod načelnika i da se to prepričava. Mislim da bi načelnik trebao sam reagirati službenim priopćenjima. Oglasna ploča i internet. Idealno bi bilo da ljudi mogu na Općinskim stranicama javno postavljati pitanja i da se onda na istoj stranici daju odgovori. Zašto treba sve raditi usakreto.
    Zašto na primjer Općina ne objavi sve dokumente, ugovore i račune na svojim stranicama. Ovaj portal bi trenutno izgubio smisao i svi bi bili zadovoljni. Zašto svi ljudi ne bi imali pravo na te informacije, a ne samo pojedinci iz vlasti.

    Volim argumentirane rasprave – lijep pozdrav Intrada

  44. Plitvice
    20.04.2013 u 15:20

    Na krovu od konzuma nema 20 parkirnih mista to se odoka vidi. Tamo ima negdi oko 15 mista a sad ni toliko. Spominju i park a di je to zelenilo di su trava i stabla. O klupama da i ne govorin. Kako ne vidite da je sve namišteno i da parka nema i da će parking nestati zauvik.
    Pujina dobro ti govoriš ali to ča tražiš neš nikad dobiti.

  45. sutomišćok
    20.04.2013 u 15:35

    pitoj introde un će ti reči koliko parkinga ima. ki zno možda se i načelnik jovi sa točnim podacima.

  46. @Điđi
    20.04.2013 u 18:31

    Dobro, vjerojatno na krovu nema 20 parking mjesta ali znam da je to bio uvjet natječaja. Volio bi vidjeti jeli zgrada etažirana i tko je vlasnik parkinga. Ako je parking privatan onda je to žalosno i možete zaboraviti da je ikada tu bio trg.

    I što sada, ja bi trebao ići kod načelnika i pitati ga za parking, a onda prenositi ljudima. Zašto jednostavno ne objavi ugovor na Općinskim stranicama.

  47. F12
    20.04.2013 u 19:10

    Ma što se vi ovdi dotičete pravnih normi, činjenica je da iza načelnika stoji bezakonje. Nije on došao za načelnika što ima predispozicije za obavljanje tog posla. Njega su postavili ljudi da lako dođu do seoske (državne imovine) on je morao odrađivati po uputama tih ljudi koji su ga gurnuli u sve to. Kako je on ingorad da novce brzo se zapleo u tu mrežu, oni su mu obećali zaštitu i uvjerili ga da mu ne može nitko ništa. Kupili su mu i neku diplomu /xxxxxxxxx censor xxxxxxxxxxx/. A novac o kojem uporno govori da je imao prije nego je došao za načelnika je od Čačićevog ugovora s njim i ortakom. Nije nikog briga kolika je njegova imovinska kartica i koliko je imao prije političkog angažmana bitno je samo da se je ogriješio o zakon i da za to mora odgovarati. Više puta zna reći da je taj njegov posao rizičan i da je često na sudu. To ga ne pravda od ničeg jer je neka djela radio sa predumišljajem, planirao sa svojim jatacima i oštetio državu za više milijunski iznos.

  48. Ublaži kritiku
    20.04.2013 u 21:02

    Ufff, dobro si nabrijan. I ja mislim da nije on toliko kriv koliko oni koji su ga gurnuli da za njih obavlja te prljave poslove. Šteta je što naša policija i odvjetništvo nemaju snage da se obračunaju sa pravim zlom koje mudro stoji u pozadini i šuti. Bez obzira što neki ljudi mislili o njemu, Toni je dobra duša. Nažalost na kraju takvi plate najveću cijenu.

  49. Trišnjak
    20.04.2013 u 22:25

    Što to govorite, parking nije privatan i ne može biti. To je javna površina dostupna svima. Kada bi bio privatan onda bi ga mogao zatvoriti i koristiti samo za svoje potrebe.

  50. Ćinta
    20.04.2013 u 22:34

    Najveći i je problem što je parking privatan na javnoj površini. Bolje reći na pomorskom dobru.

  51. Jopan
    20.04.2013 u 22:45

    Posten je ko i onaj sto mu daje direktive. Nema kajanja posli je…! Cek da projdu izbori pas viti. Sva klika sto se nabila oko Tona i cmekije, pa ceka da koja koscina pade na pod, jos je gora od njih samih! Njih dva rade sto hoce i kako zele, sve dok ovoj pijanoj rulji jednog dana dragi bog pamet ne prosvitli. Samo sto je vec kasno za bilo sto. Vidit ce te kad se karte otvore, di je sve ova hobotnica traci gurnula. Tu netko komentira da su ljudi ljubomorni. Jesu li i stari nasi ljubomorni sto ne zele dati uljarnu bolesniku? Ima li jos koji sposoban investitor? Zasto uljaru nisu dali coviku koji je ima uloziti malo vise para.? Jel opcina bila toliko nesposobna za uloziti par milja u trajektno parkiraliste, kojeg je ionako izgradila drzava, te lipo kupiti lovu? Ne daje se takva pozicija ni bratu bez neke protu usluge!

  52. @Điđi
    20.04.2013 u 22:53

    Kako si siguran u to što govoriš. Ti indirektno tvrdiš da je zgrada konzuma etažirana i da je gornja etaža javna površina. Čisto sumnjam u to što govoriš, traži da pokažu ugovor pa češ vidjeti da si u krivu.

  53. re: Jopan
    20.04.2013 u 23:19

    Kad spominješ trajektno pristanište mislim da je to najgore ča se moglo dogodit našoj općini. To su čisti šoldi bez mrvu rizika. Država i županija pripustili općini zlatnu koku a ona je neće. U jednoj sezoni ča skupiš šoldi od parkinga moreš pokriti troškovi za učiniti parking. Oni poslovni prostori ča liču na moderne barake nisu vridni spomena. Imati monopol ka ča je trajektni parking je pravo bogastvo.

  54. asistencija
    20.04.2013 u 23:29

    Napomena: Koliko vidim ovdje se govori o dva parkinga. Jedan je poviše konzuma u centru Preka, a drugi na trajektu. Nažalost oba su problematična pa može doći do zabune i zamjene.

  55. mujo i haso
    20.04.2013 u 23:40

    Ko koga ovde…?? Svak svakoga….! Mujo upali svilo!

  56. mujo i haso
    20.04.2013 u 23:41

    Svitlo

  57. Hercegovac
    21.04.2013 u 00:31

    Ma vidi ti Muje što se gura na HAIKU.
    Mujo na krivon si mistu, nije ti ovo gej parada.

  58. Atila
    21.04.2013 u 13:17

    Provjereno parking na zgradi konzuma nije etaziran. Ne samo da nije etaziran nego ne postoji. Formalno, to je samo obican krov i nista vise. To je ujedno odgovor Trisnjaku i dokaz da ovdje nista nije normalno.
    Mislim da je prica u clanku preblaga u usporedbi sa ovim u Preku.

  59. Jopan
    21.04.2013 u 13:38

    Molim neupucene da procitaju odluku opcinskog vijeca.
    Naime nakon sto je izgradjena stala cmekinih na mulu opcinsko vijece je izbrisalo stavku iz natjecaja, da se na izgradjenoj zgradi napravi parking. Dakle sve je bilo javno pod navodnike.
    Sto vise mozete ocekivati od nacelnika ciji je mentor ko… . Tko je molim vas lipo mogao imati bilo kakav privatan biznis za vrijeme bivse drzave, a da i sam nije bio podobna osoba. Okrenite se oko sebe i promislite malo o cinjenici da vas sistematski gu… jedne te iste osobe. Prija i sada, a kako stvari stoje i ubuduce. Jedina kazna debelom bit ce da dobije na izborima, pa nek se koprca u vlastitim go… . Njegov mecena, bacit ce ga pasima kao sto je i sm… , aon ce naci novu zrtvu.
    Stari mistani nisu bili ludi kad su cmekine izgurali u brda. Nazalost, u danasnjih ljudi je pamet kratka, i ne misle par minuta unaprijed. Nova struja je opet pod utjecajem isto tako vrlo opasnih ljudi, podsjetite se petog ortaka.

  60. Zadarski Bodul
    21.04.2013 u 14:12

    Molimo čitatelje da se suzdrže od komentara sa neprimjerenim izrazima kao što su vrijeđanje, psovanje i sl… Takvi izrazi BITI ĆE IZBRISANI bez obzira o kojoj se ‘strani’ radilo. Potičemo slobodno iznošenje mišljenja, ali u granicama pristojnog ponašanja.

    Unaprijed zahvaljujemo!

  61. Baraka 1989
    21.04.2013 u 14:17

    ČUP JE puko i zli SE duh razli po Preku. Konzum vamo, parking tamo. Marina Vamo hotel tamo. Sudišće vamo a hoteli tamo.
    Vlasnik parkinga na trajektu DAVOR JEROLIMOV (BRAT OD NAČELNIKA) I ANA CIKETIĆ (KĆER OD GROFA)
    Vlasnik terena bivšeg rest orana na zmorcu ZVONIMIR NIŽIĆ, MARIJO DUJMOVIĆ, KAŽIMIRA ili ti MIRA JEROLIMOV (MATI OD NAČELNIKA) I VASIL …. a direktor DAVOR JEROLIMOV(BRAT OD NAČELNIKA). E sada zli duhovi recite zašto općina ni uzela parking na trajektu i kako je ČAČIĆEVO vlasništvo na zmorcu u Preku postalo vlasištvo ELITE iz PREKA

  62. re: Baraka
    21.04.2013 u 15:25

    Ča to govoriš di su ti dokazi za ta vlasništva. Čačić je član kukuriku koalicije a ne HDZ-a. Očito podmečeš kako bi ocrni ljude. Ko će ti povirovat da su ove dvi fameje napravile ča govoriš.To se samo u tvojoj glovi događa.

  63. Prva pomoć
    21.04.2013 u 15:46

    Meni je žao ovog čovjeka koji se čudi i ne vjeruje. Znam da je ponekad teško prihvatiti istinu i ne zamjeram mu.

    Ali ne mogu oprostiti onima koji dobro znaju što dotična gospoda rade, a šute. Još više oni ih podržavaju za njih odrađuju prljave poslove i po zadatku zatupljuju narod. Čačić je bio njihova rezervna varijanta i to oni dobro znaju. Tko je dao propalom Koningu posao za kanalizaciju ako ne Jerolimov, pardon Grof. Baraka je u malo prostora izbacio puno loših stvari i zato boli. Ali neka, prije ili kasnije sve mora izaći na vidjelo.

  64. @jopan
    21.04.2013 u 17:16

    U pravu si Jopan. Ljudi iz bivšeg komunističkog sistema koji su bili takozvani privatnici nisu mogli steći neko veliko bogatstvo bez dozvole ondašnjih struktura. Ako ovima dodamo bivše direktore društvenih poduzeća onda je jasno tko je opljačkao ovu državu u vrijeme pretvorbe i privatizacije. Jasno je kako netko preko noći postane vlasnik svega i svačega.
    Rat koji je izbio kao da je bio naručen od takvih ljudi i ondašnjih struktura vlasti kojima je trebalo neko veće zlo od njih samih. I dok se narod domoljubno uključio u rat oni su u pozadini pljačkali.
    Sve države komunističkih zemalja koje nisu bile u ratu doživjele su lustraciju (čiščenje), a mi ništa. To je pravi razlog kriminalne pretvorbe i privatizacije.

  65. Baraka 1989
    21.04.2013 u 17:23

    Pogledoj upisnik u sudski registar. Pronađi tvrtku “ZMORAC NEKRETNINE d.o.o” i tvrtku “Emona” d.o.o Preko.
    Sve crno na bjelo.

  66. Provjereno !
    21.04.2013 u 18:55

    Bože mili da čovjek ne povjeruje, Baraka je potpuno u pravu. Ovo nije samo sukob interesa, ovo je teški ortakluk.

    ZMORAC NEKRETNINE d.o.o. matični broj(MBS): 070081498

    Sjedište/adresa: Preko (Općina Preko) Vrulja 2
    Temeljni kapital: 17.144.000,00 kuna (17 milijuna kuna)

    PREDMET POSLOVANJA:

    Poslovanje nekretninama, trgovina, ugostiteljstvo, iznajmljivanje auta i plovila, ……

    OSNIVAČI ČLANOVI DRUŠTVA:

    Marijo Dujmović – Zadar, Miroslava Krleže 1/E – član društva
    Zvonimir Nižić – Zagreb, Vinogradi 70 – član društva
    Davor Jerolimov – Preko, Soline 8 – član društva
    Kažimira Jerolimov – Preko, Soline 9 – član društva
    Dijana Vasilj – Zadar, Polačišće 9 – član društva

    OSOBE OVLAŠTENE ZA ZASTUPANJE:

    Davor Jerolimov – Preko, Soline 8 – direktor,
    zastupa društvo pojedinačno i samostalno, imenovan odlukom Skupštine društva od 20. studenog 2012. godine

  67. elita
    21.04.2013 u 19:04

    Taj Davor Jerolimov pravi veliki Bizmismen …! Ko zna koliko jos firmi i lokala ima od Mulina do Tkona!?

  68. Marinko
    21.04.2013 u 19:15

    Ovo je teška sramota, zašto se ovo krije od naroda. Neko je gori spomenu da ni on toliko kriv nego oni iza njega, da je on dobra duša i tako dalje. Nema ovde naivnih svi su oni umočeni i dobro znaju ča činu.
    Sram vas bilo, sramite se ………

  69. Šćedro
    21.04.2013 u 19:30

    Ou shit i vamo je obitelj Cetinski!?

  70. @intrada
    21.04.2013 u 19:38

    Gdje si sada Intrada, tebi je i ovo dosadno i glupo. Sada vidiš zašto neki pokušavaju prebaciti igru na politiku i stranačko prepucavanje. Mi bi se trebali zamarati strankama dok ovi ljudi bez ikakve ideologije rade prljavi posao.
    Prije su nedjeljom odlazili na partijske sastanke, a danas u crkve, koja je to ideologija?

  71. pojana
    21.04.2013 u 19:47

    A ča nista ni dopalo bivsu nevistu?

  72. elita
    21.04.2013 u 19:59

    Užas…..sirotinjo i bogu si teska! Koga postena i ugledna familija!

  73. Kleptokracija
    21.04.2013 u 20:20

    Najgore je kad ovakove stvori postanu normalne. Kako se živi tako se i vlada, a narod muči pa muči.

  74. Bila noc
    21.04.2013 u 20:31

    Tesko povirovati? Ma dajte molim vas. Zar ne vidite sto se dogadja u cijloj drzavi? Do jucer kamijondije, konobari, sad odjednom gospodarsko cudo. Morati ce ameri i izraelci doci kod nas nauciti se kako voditi uspjesno biznis. Sad se upitajte kako to da male sredine ko sto je otok mogu zadovoljiti apetite. Samo na ustrb lokalne samouprave i njene imovine. Svi cemo mi u dogledno vrijeme biti sluge, ali ne strancima, nego ovoj garnituri lopova i prevaranata. Nakon lita ide nova faza razvitka samog mjasta, he, samo ako mladi poslusaju svoje oceve i ne dozvole pljacku zgrade uljarne, moglo bi nekom prisesti.

  75. Parking
    21.04.2013 u 21:32

    Što je sukob interesa?
    Načelnik jedne općine odluči pomoći svojim mještanima i “DONIRA” im , naravno općinski novcem, 150,00 Kuna mjesečno za parkirnu kartu, a vlasnik ili suvlasnik parkinga igrom slučaja, NAČELNIKOV Brat.
    Jeli to možda sukob inzeresa??

  76. gospoda
    21.04.2013 u 21:38

    Ma o cemu ljudi balite…ljudi rade pa zarade ili prodaju pa imaju.

  77. Koncesija
    21.04.2013 u 22:11

    Komunalno poduzeće Otok Ugljan u vlasništvu Općine preko ishoduje građevnu dozvolu za izgradnju Parkinga i zgrada na trajektnom pristaništu u Preku. Kad dobije sve potrebne papire uvidi da nije financijski u mogućnosti izgraditi isto te zamoli Župana Zrilića(pošto je koncesija) neka koncesiju dodjeli, bez ponovnog natječaja Lenku Celentu, bivšem Načelniku Općine Preko odnosno njegovoj tvrtci Emona d.o.o Ugljan. I tako bi. Lenko Celent dobije koncesiju i preda je Grofu čija se kćer ukupi u Lenkovu firmu. Oni izgrade Parking i ostali cirkus na trajektu. Zatim polovicu vlasništva dadnu TONIJEVU ili ti Načelnikovu bratu Davoru Jerolimov. Načelnik naredi da se na prijašnjem parkingu napravi “PARK” i usmjeri auta na NOVI Parking u suvlasništvu njegova brata Davora. SUKOB INTERESA ILI ??

  78. zlatna glava na glinenim nogama
    21.04.2013 u 22:19

    Sva srica da ta koncesija tone. Sve ce te barake nestati za par godina. Trebali su im dopustiti da sagrade megalomanski projekt koji su zamislili.

  79. Jr. Stanovi
    22.04.2013 u 00:17

    Sukob interesa nije kada netko ukrade pare nego kad ima mogućnost ukrasti pare. Puno ovoga što je izrečeno spada u kriminal i korupciju a ne sukob interesa.

    Ako načelnik i familija isplaniraju kako se okoristiti javnim dobrom onda to spada u zlouporabu ovlasti i položaja a ne sukob interesa. To je već gotova stvar a potencijalna mogućnost.

    Dragi moji Prečani ne znam što čekate prijaviti ove događaje. Zašto dopustiti nekom pojedincu ili grupi da iskorištava zajedničko dobro svih otočana.

  80. max
    22.04.2013 u 06:43

    Kome prijaviti?
    Kad je izaslo u javnost devastacija u zaledju Sutomiscice, izjave su bile “nisam znao”, prvi put sad cujem”, i takve nebuloze. Pojeo vuk magare. Na kraju se uvatilo neke osobe iz Heresa, koja ni sama , mislim nije svjesna sto je dopalo. Ima tu jos miseve, bolje reci “pantagana” oko nacelnika.
    Ako i postoji ozbiljna inicijativa da se netko suprostavi, bilo kakvoj zloupotrebi ovlasti, cisto sumnjam da b se ista pomaklo sa nulte tocke. Bar ne dok stvarno ne zazivi pravna drzava.
    U Preku postoje dvije struje; grupa ljudi koja je na vlasti, i grupa koja ceka da se dokopa vlasti, pa jovo na novo. Dok treca grupa indiferentno gleda sve sto se dogadja i slijeze ramenima, osim u slucaju kad ga zasvrbi. Nije se nitko, osim Maria uvatia u klinc bez osobne koristi. Ali i Mario ima za potporu osobu koja ima privatne interese u opcini. Koliko ce bit pod utjecajem te osobe , vidit cemo.

  81. privtnik
    22.04.2013 u 09:33

    Ugledna i postena familija stekla sve mukotrpim radom u ugostiteljstvu pa ste sad ljubomorni. Lokali i restorani im rade jer su na dobrim lokacijama pa ljudi zarade da mogu širiti posao,ulažu u novi. Cim nekom padne promet ili lose posa ide ljut je i ljubomoran na drugoga, odma neka prica o zavjeri. Daj ljudi radite i pustite druge da rade.

  82. re: privtnik
    22.04.2013 u 10:28

    Nisi se zapitao kako to da se njihovi poslovi razvijaju uglavnom na prostorima koji su bili ili jesu javna imovina, u općini gdje je načelnik član familije.

    Zašto im posao ne procvjeta na nekretnini koja nema veze sa javnim dobrom i općinom Preko. Pazi dobro o čemu se radi: državni restoran, državni hotel, trajektna luka, javni trg, seoska uljara itd …

    TO NIJE RAD I NE MOŽE SE ZVATI RADOM!

  83. @ "privitnik"
    22.04.2013 u 10:32

    Pod mukotrpan rad podrazumijevas prijavljivanje 1% prometa. Nije to ljubomora nego je ljudima dosta bahatosti, procitaj malo razne odluke koje se donose na opcinskom vijecu. Zar mislis da se te odluke donose u interesu svih mjestana. Pa iz aviona se vidi da spremaju teren za svoju prljavu lovu, kako bi je oprali. Kad bi se malo uskok pozabavio opcinom, bilo bi svasta.
    Proslu su godinu prijavljivali 100 KN dnevno. Bas me zanima koliko im je porasao promet od uvodjenja fiskalnih kasa. Dali ti placas porez? Kad bi se ugledna familija drzala zakona, posteno radila uz konkurenciju, bez pomaganja politike, nisam bas siguran da bi im ostalo za kupnju brodica. Nije li slucajno Heres radio na dogradnji kuce?
    Tu nije upatano dali netko radi ili ne, vec na koji nacin i na ciju stetu. Preko nije privatna prcija. Molim te kad vec pricas o postenju, na koji nacin osoba koja nije nikad zivila u Bosni, ima diplomu zavrsene srednje skole u istoj? Sad vidimo da je i visoko obrazovana.

  84. Voštarnica
    22.04.2013 u 10:48

    Najveći problem u Preku je Grof. Ako je uspio prigrabiti pola Zadarskog poluotoka što će ga spriječiti da isto ponovi u Preku. Neka mi netko kaže i jednu tvornicu ili proizvodni pogon kojeg su stvorila ova gospoda. Kada su oni nešto napravili u stvaranju novih vrijednosti. Sve je ovo tipična hrvatska priča.

  85. Marinko
    22.04.2013 u 10:58

    Ča trošite riči, dobro oni znaju ča su i kako se to zove.
    Gadi mi se ka vidin kako grabu narodnu imovinu i to zovu rad.
    Sramite se !!!!

  86. prebivalište ?
    22.04.2013 u 11:15

    Od kad to Grof živi u Zagrebu ?

  87. ugostitelj
    22.04.2013 u 14:01

    A ja mislija da sam nesposoban i da neznan radit. Koliko god radin od jutra do veceri jedva mi crkavica ostane za prezimit…jedva postole kupin dici i sebi,a da o autima i brodima niti ne razmisljam kako popravit starudiju a troke kupit novo.uvik san se cudija kako njihovi to lokali rade,koliki im to dnevni promet pored pustih radnika kako im toliko soldov ostane.

  88. Većernja škola
    22.04.2013 u 18:09

    Zajedno smo u skulu hodili ma ni bi puno peško. Ča je to ka bez skule i truda moreš uspiti, ke su to sposobnosti.

  89. re: JOPAN
    22.04.2013 u 19:57

    JOPAN možeš li malo pojasniti kako je to i zašto općinsko vijeće izbrisalo parking iz natječaja?

    @Večernja škola – to ti je nova hrvatska sposobnost zvana JAMITI.

  90. SRAMOTA
    22.04.2013 u 21:45

    Toni > zašto si nam ovo napravio,
    Toni > kako si mogao prevariti narod,
    Toni > osječaš li grižnju savjesti,
    Toni > možeš li nas pogledati u oči,
    Toni > imaš li ti malo srama,
    Toni > možeš li mirno spavati,
    Toni > bojiš li se ti boga,
    Toni > jadan Toni.

  91. Peti ortak ???
    23.04.2013 u 00:44

    Vidi ti Dade Jerolimova, ko bi reko da upravlja sa toliko kapitala, 17 miljuna kuna. Ja san misli de je on drugačiji od brata, onako jednostavan i pomalo flegma, kad ovaj još žešči za biznis. Vidin gori piše i Kažimira Jerolimov, mater od ove dvojice, pa koga ona zastupa?

  92. @ Peti ortak
    23.04.2013 u 12:33

    Zna se tko je peti ortak. Što bi tu inače radila gospođa u poznim godinama, što će njoj ta sekiracija pogotovo kad joj je sin direktor iste firme.

    Nevjerojatno je kako se narod drži u jednom zamućenom stanju svijesti gdje im se ova elita predstavlja kao nešto pozitivno i sposobno u vođenju lokalne zajednice.
    S jednom nogom u Općini, a drugom u lokalnom biznisu i to kakvom biznisu, upravljanja jednom od najprometnijih trajektnih luka na Jadranu.

  93. mulj
    23.04.2013 u 14:10

    Da gospođi ne paše nebi ni vriću držala,baš nju zamara što selo kaže! Ne pada jabuka daleko od stabla. Najjaći su oni koji se prave blesavi i da ništa neznaju. Takvi grabe di god se ukaže prilika.

  94. sutomišćok
    23.04.2013 u 15:32

    nami su iskopali križinu, nasuli joz, za malo hotel učinili ali ni kod vas ni boje. noš ča je tu najgore, za njih je to normalno. pitoj pa ćeš viti ča če ti reći. ka se ne more više sakriti unda se opravdivaju bolje mi nego ki koli stronac. nema tu ni razuma ni morala.

  95. Hipokrit
    23.04.2013 u 16:27

    NAČELNIČE, što god kažeš slagat ćeš, a sve manje je onih koji se prave da ti vjeruju. I kad budeš istinu govorio sve više će biti onih koji se prave da ti ne vjeruju. Pogledaj Sanadera i sjeti se njegove slike.

  96. Mocira
    24.04.2013 u 11:05

    Nisam neki ljubitelj čitateljskih komentara ali moram priznati da ovakve rasprave mogu izroditi važne podatke koji otvaraju potpuno novu sliku na neke događaje i ljude.

    Ako je cijela familija upletena u poslove povezane sa Općinom onda je jasno o čemu se tu radi. Ne može jedan načelnik poslovati sa majkom i bratom a da to bude normalno.

    I u drugim općinama je bilo ovakvih pokušaja ali u momentu kad narod shvati o čemu se radi ovi korupcionaši dobiju nogu. Zanima me što ljudi kažu na ovo i što bi rekli da ih netko sa HRT-a pita za mišljenje?

  97. Maslina re: Mocira
    24.04.2013 u 11:53

    Nebi ništa rekli jer nebi stali prid kameru. Jedne je strah, drugi nemaju pojma, a treči pokvareno muču.

  98. KLIMA
    24.04.2013 u 15:57

    Netko je ovdje pitao od kada to Grof živi u Zagrebu.
    Pa od onda od kada su nastupile klimatske promjene.
    U Zadru je postalo vruče, a Zagreb je ipak hladniji grad.

  99. uskok
    24.04.2013 u 16:25

    kako vrijeme sve izlici, pa i ovo ce!!!

    triba promjeniti svu ovo ………., a da ne govorim 2007 prije 5 godin je osnovana ZMORAC NEKRETNINE doo, znaci vec se tada sve isplaniralo!!!, a ljudi jeli vi znote i na ugljanu vam se donacelnik okoristi , stavi svoju zemlju u turističke svrhe pa ju oroda, dobi par milijuni kun i nikomu nista, kada je to onako!!!

    …………………….

  100. Zadarski Bodul
    24.04.2013 u 16:26

    VAŽNA NAPOMENA:
    Molimo čitatelje da se suzdrže od komentara sa neprimjerenim sadržajima kao što su vrijeđanje, psovanje, zadiranje u privatni život i sl… Takav sadržaj prvom prilikom BITI ĆE IZBRISAN. Potičemo slobodno iznošenje mišljenja, ali u granicama pristojnog ponašanja.

    Unaprijed zahvaljujemo !

  101. Ugljanski Heres
    24.04.2013 u 18:07

    Pitaj donačelnika za logističku bazu Heresa ali ne onog iz Vira nego Heres-Ugljan d.o.o. To je vrča bez dna u koju su upleteni svi oni iz lokalne vlasti, a i šire.

  102. Ugovor ?!
    24.04.2013 u 19:32

    Dobr i kakva je sad sudbina tog trga. Oče li se dizati katovi ili što. Ipak nije mi jasno, ako se promjenio prostorni plan nije se promjenio ugovor između Općine i kupca. Postoji li negdje na internetu taj ugovor. Trebalo bi vidjeti što unutra piše i jeli to odgovara onome što je najavljeno kod prodaje.

    Neka objave ugovor!

  103. Glavočić
    24.04.2013 u 19:55

    Grof na jesen diže motel na Konzumu.

  104. Viseći trg
    24.04.2013 u 21:27

    Jednom davno postojalo je ovakvo čudo kao u Preku. Bili su to Viseći vrtovi Semiramide, jedno od sedam svjetskih čuda.
    To što će se graditi motel ne znači da na njemu ne može biti trg sa zelenim vrtovima. Ako je moglo u Babilonu može i u Preku.

  105. moral
    24.04.2013 u 21:31

    Javlja se moralni USKOK ……….. kome vi drzite predike o moralu!? Brzo bi GAY Paradu ovde organizirali i …………! Zna se dobro kakvih vi ‘ljubavnih’ afera imate! Te vase spike o aferama vise ne pale.

  106. Zadarski Bodul
    24.04.2013 u 23:04

    VAŽNA NAPOMENA:
    Molimo čitatelje da se suzdrže od komentara sa neprimjerenim sadržajima kao što su vrijeđanje, psovanje, zadiranje u privatni život i sl… Takav sadržaj prvom prilikom BITI ĆE IZBRISAN. Potičemo slobodno iznošenje mišljenja, ali u granicama pristojnog ponašanja.

    Unaprijed zahvaljujemo !

  107. Javna tajna
    25.04.2013 u 00:19

    U normalnom svijetu postoje pravila poslovnog ponašanja. Javni natječaj gdje jedna ponuda nadvisuje drugu unutar 10% se u pravilu ponavlja. To se radi upravo zato kako bi se izbjegla sumnja u namještanje.
    Zamislite samo kolika je vjerojatnost da netko podigne početnu cijenu za samo 2% više od konkurencije.

    U članku je napisano da prema natječaju otvaranje ponuda nije bilo javno. Kako natječaj može biti javan, a otvaranje ponuda tajno, oprostite na izrazu ali to je neviđena glupost.

  108. Kunu više
    25.04.2013 u 09:23

    Što bi bilo da je dao kunu više od druge ponude, jeli bi to što promijenilo. Gdje je granica koja zaslužuje pažnju državnog odvjetništva. Kako uopće dokazati da to nije slučajno.

  109. @ Kuna
    25.04.2013 u 10:16

    Samo na osnovu ponude *kuna više* ne moreš ništa dokazat, to je samo sumnja. Međutim ako postoje i druge stvari koje upučuju na korupciju onda moreš.

    Ne mogu virovat da orvaranje ponuda nije bilo javno, to jednostavno nije normalno. Ako je tako onda je jasno o čemu se radi!

  110. re: Javna tajna
    25.04.2013 u 11:33

    Što se čudiš. TAJNO OTVARANJE JAVNIH PONUDA je naša svakodnevnica. Na tom principu funkcionira sve od zapošljavanja pa na dalje.
    Puno toga ti nisi vidi a kod nas je to pod normalno.

  111. Javna tajna
    25.04.2013 u 11:46

    Oprosti prijatelju, ali što je previše je previše.
    Kakav ste vi to narod narod kad vas netko u 21 stoljeću može toliko veslati. Svugdje se krade i vara, ali ne tako javno kao kod vas. Promisli malo!

  112. GLUPA PERSPEKTIVA
    25.04.2013 u 18:55

    Želio bi odgovoriti gornjem komentatoru parafraziranom pjesmom A.G.Matoša napisanom davne 1909. god. i ujedno uputiti poruku svim mještanima Preka, Sutomišćice i drugih naselja otoka Ugljana.

    STARA PJESMA

    O, ta uska varoš, o ti uski ljudi,
    O, taj puk što dnevno veći slijepac biva,
    O, te šuplje glave, o, te šuplje grudi,
    Pa ta svakidašnja glupa perspektiva!

    Čemu iskren razum koji zdravo sudi,
    Čemu polet duše i srce koje sniva,
    Čemu žar, slobodu i pravdu kada žudi,
    Usred kukavica čemu krepost diva?

    Među narodima mi Mještani sada
    Jesmo zadnji, robovi bez vlasti,
    Osuđeni pasti i propasti bez časti.

    Mjesto moje, tvoje sunce pada,
    Ni umrijeti za te mještanin snage nema,
    Dok nam stranac, majko, tihu propast sprema.

  113. PROROČANSTVO
    25.04.2013 u 19:20

    Žalosno ali istinito, sto godina prošlo i sve je isto. Kad bolje promislim možda je i gore. Ljudi su sve više otuđeni, sustav vrijednosti se srozao na nulu, a čovjeka nigdje. Još više boli kad znamo da smo opljačkani od svojih, a ne stranih ljudi. Možda bi se trebali sjetiti i poznatog hrvatskog disidenta i njegovog proročanstva.

    PROROČANSTVO BRUNE BUŠIĆA. iz 1975.g.

    “No kad se oslobodimo srpskog ropstva i stvorimo državu, vidjet ćete kako tek naši kradu. Svak nas je stoljećima krao i potkradao, a najteže će i najgore biti kad nas naši budu krali te prodavali svjetskim jebivjetrima i makro lopovima. Navalit će na nas kao velike ptice grabljivice. Tad će biti najveće i nerješivo pitanje- kako nas tada spasiti od nas samih?!”

  114. Bunker
    25.04.2013 u 19:34

    Pogledaj sliku, ušto liči ta zgrada Konzuma, ka neki bunker iz drugog svitskog rata. Ča nisu lipo parking učinili doli, a gori tžnicu i trg. Ča je to tržnica bez trga, ništa. Uvik tako oni mažu narodu oči i svoje interese pakiraju u javni interes. Triba se malo osvistit i reč dosta, a ne glavu doli i mučati.

  115. Tor
    25.04.2013 u 20:15

    Ta zgrada Konzuma je Čmekina štala, a ne njemački bunker.

  116. Klijentela
    26.04.2013 u 00:27

    Jeli slučajno da su u ovoj zgradi koja je uništila glavni trg Općine Preko smješteni Todoričev Konzum i Privredna banka. U kakvim su odnosima ove pravne osobe sa Zvonimirom Nižićem zvanim Grof. Nije ni završio zgradu, a ovi su već bili unutra.

  117. banka
    26.04.2013 u 13:46

    PBZ banka se preselila na trajekt nije vise u centru Preka.

  118. neutra
    26.04.2013 u 14:07

    Pisite i kritizirajte sto ocete, ali Preko ima jednu od najlipših i najboljih trajektnih luka. Pođite samo do Pašmana pa usporedite kako izgleda taj otok i što taj otok ima u usporedbi sa Ugljanom. Naravno da uvijek ima onih koji kritiziraju i kojima nesto nepaše, to je normalno i dio svakodnevnice.

  119. @neutra Zen
    26.04.2013 u 14:32

    Kad se nešto utemelji na kriminalu onda nema potrebe govoriti o ljepoti toga što je napravljeno. Zašto ti načelnici kad se kandidiraju ljudima ne kažu da če raditi samo za svoj interes,da će zapošljavati ljude po političkoj osnovi, da će jednostavno rečeno krasti. Zašto nema muda javno reći da zna za kamenolom iznad Sutomišćice zašto se plaši istine,zašto je jeftini lažov. Načelniče odvaži se već jednom budi borac kao i ovog rata i reci ja sam taj.

  120. re: neutra
    26.04.2013 u 14:39

    Jeli ti znaš tko je platio izgradnju trajektne luke Preko, a tko ubire plodove. 22 miljuna kuna iz državnog proračuna da bi na kraju dobit ubirali pojedinci. Zar je Općina toliko glupa da nije prepoznala priliku za zaradu.
    A tko zna koliko je i od tih 22 miljuna stavljeno u privatne đepove preko raznoraznih Heresa.

  121. Motel
    26.04.2013 u 14:52

    Još malo i na Preškom ‘trgu’ neće biti ničega, ni Konzuma, ni Banke, ni Parkinga ni bilo kojeg prostora koji služi domaćem stanovništvu. Možda bude parking, ali privatni. Tržnica i ribarnica se vračaju na staro i niko se više neće sičati da je jednom tu bi glavni mjesni trg. Tako to rade sposobni hrvatski poduzetnici i domoljubi.

    Bruno Bušić 1975.god, sto posto pogođeno !!!

  122. Kuna
    26.04.2013 u 15:21

    Pitaj Z.Nižića tko ga kreditira i od kuda mu novac dolazi.

  123. neutra
    26.04.2013 u 15:59

    Znaci, kad su investicije privatne i kad covik digne kredit ili ulozi svoj novac, on je za ove ovde pametnjakoviće kriminalac?!Jadno razmisljanje kako ljudi iz zavisti gledaju na privatne investicije. U Preku ima 20 hotela pa ako se planira izgradit jos jedan naštetiti ce cijelom mjestu. Prestrašno! Pravi kriminal.

  124. neutra
    26.04.2013 u 16:13

    Ima li di uopce na otoku iti jedan hotel? Jadan onaj tko odluci nesto investirat odma ce ga osudit za lomču i proglasit korumpiranim kriminalcem.

  125. @neutra
    26.04.2013 u 16:34

    Nije se vrijedno s tobom prepucavati, izgleda mi da si snobovski egoista.

  126. neutra@neutra
    26.04.2013 u 17:00

    Aj ti lipo pojasni što je to ‘snobovski egoista’?

  127. @neutra@neutra@neutra
    26.04.2013 u 18:09

    To ti je kad imaš dostatno za svoj život, a ti je beš tuđe živote.

  128. @neutra@neutra@neutraII
    26.04.2013 u 18:14

    Pardon neutra. Ti si potrčko ,snobovskog egoiste,.

  129. Vaduz
    26.04.2013 u 19:16

    Iz Lihtenštajna i sličnih lokacija dolazi novac. Da su čisti nebi novac držali po svijetu, a poslovali u Hrvatskoj. Veliki domoljubi!
    Što se tiče privatnih investicija zašto baš na centralnom trgu. Zašto ne gradi tamo gdje je već bio hotel ili ako mu je to malo neka ide u Prkljug.
    Sve što rade je na javnom dobru i to zato što se može putem korupcije na jeftin način doči do vlasništva. Njih ne zanima razvoj ničega, njih samo zanima na brz način okrenuti novac.

  130. @Vaduz
    26.04.2013 u 19:33

    U pravu si, nije problem u investicijama nego u marčapiji.

    Kako to da Opčina ne može dobiti kredit za uredit parking na trajektu, koja to banka nebi dala kredit na takovu hipoteku. Koliko košta 10 kvadrati tampona i asvalta za jedno parkirno misto, a koliko to misto more u sezoni zaradit. Kako to da jedan brat ‘zna’ uložit, a drugi ‘nezna’.

    Dosta je bilo laganja, nije narod toliko glup!

  131. Obiteljski posao
    26.04.2013 u 19:41

    ZMORAC NEKRETNINE d.o.o. Složna braća kuću grade!
    Ova poslovna kartica najboje govori o njima, riči su suvišne.

  132. Glavočić
    26.04.2013 u 19:43

    Taj glupi narod opet će na izborima dati glas onima koji ih prave glupim.

  133. Kamenolom
    26.04.2013 u 22:06

    Pitajte načelnika o kuder je došo kamen za nasuti trajektnu luku i kome je to plaćeno. Koliko je tu šolto pokradeno. Sa ta fameja na nasipu od sutomiškog kamena zarađuje i prodaje pamet nama munjenima. Govoru da smo ljubomorni, a ja piton na ča to. Na to ča smo mukto dali kamen?

  134. može se
    26.04.2013 u 23:14

    A znoš da za jovnost to sve upakirono. Ma nisu ljudi ni glupi ko što mislite. U zodnjih godin dobro su se pofudroli. Svak je u toj familiji dobi nešto samo da muči. A ča ljudu neznoju ča sve imoju, naziđena kućetina,brod ,auto, firme , bivšoj ženi ston u grodu i ki zno ča još sve nimaju ! more li to sve od ploće kupit i ča toliko kafići im zarode?

  135. Oseka
    27.04.2013 u 00:38

    Načelnik govori da je žrtva svog posla i da njemu nije potriba za novcem. Kaže da ima dovoljno novaca na banki i da može živiti od kamata do kraja života. Odprilike ovo su njegove riči izrečene u javnosti.
    Kao prvo zašto se žrtvoje kad to niko od njega ne traži, a kao drugo ne virujem da ne želi više. Ono ča je najvažnije je pitanje od kuda mu ti novci, od kuda mu prvi miljun. Možda od dugogodišnjeg rada?

    Plitko je to ko Jaz u Preku za vrime oseke.

  136. Arhitektura
    27.04.2013 u 09:38

    Što su htjeli postići sa onim boksovima zemlje na krovu od konzuma. Ako su mislili na travu i cvijeće ne znam tko to može vidjeti osim par stanara u susjedstvu. Kakva je to vizura i hortikultura. Koji je arhitekt osmislio takvo ruglo, zar nije to moglo biti malo priridnije.

  137. @Arhitektura
    27.04.2013 u 11:54

    Pravi arhitekti ne potpisuju nakaradne projekte. Nažalost kod nas je sve na prodaju pa i struka.
    Ima i svijetlih primjera kao što je projektantica Maria Piscitelli-Gotovina koja se odrekla projekta koji je radila za tvrtku ‘Cubus Lux’ u Zadru. Nije pristala na izmjene projekta i raskinula suradnju (Stambena zgrada na prostoru bivše mljekare u Zadru). Inače Cubus Lux je kompanija iz istog kruga ljudi o kojima se i ovdje govori.

  138. Temelji
    27.04.2013 u 12:07

    Ma judi moji ča to govorite! Nisu oni ziđali tržnicu i parking nego temelje za Hotel koji su već imali na papiru.
    Je ki vidi temelji ka se ziđalo, odma se moglo viti da je to za nešto puno veće od prizamnice. Oni boksovi na krovu su samo zato da projekt prođe prostorni plan.

  139. Marinko
    27.04.2013 u 12:24

    Pokvareno je to, ja vam govorim. Dok jadni narod dobronamjerno viruje oni stalno smišljaju kako privarit i napunit kesu.

  140. Javno a tajno ?
    27.04.2013 u 13:20

    Molim vas lijepo može li netko reći gdje se može pročitati gornji natječaj za prodaju Općinske zgrade. Nitko od kolega ne vjeruje što sam pročitala. Pričam o javnom natječaju u kojem se ponude otvaraju tajno, a oni misle da ih zezam.
    Pozdrav!

  141. julijus
    27.04.2013 u 14:42

    Je, Temelji….u pravu si. U samom početku se vidjelo da je u planu nešto veliko. Široki nosivi stupovi sa mnogo armiranog željeza….jednog dana zgrada će premašiti visinu Općinske zgrade, to je sigurno….Žali bože uništenih maslina…

  142. ajme
    27.04.2013 u 14:51

    Alo, Javno a tajno….a jesi li čuo o namještanjima poslova kada netko nagovori trojicu da se jave na natječaj ali dvojici se unaprijed kaže da su fiktivni tj. da se jave samo radi forme…? I svi izvođači radova koji se izvode u režiji Općine moraju biti podobni i obećati svoj glas. A da su stavke troškovnika radova prenapuhane to i vrapci znaju.

  143. re: 'Javno a Tjno'
    27.04.2013 u 16:03

    Evo da uputin Gospođu: Natječaj je objavljen u narodnim novinama, ožujak 2007. NN broj 36. Evo par interesantnih rečenica:

    1. Predmet javnog natječaja je prodaja nekretnine u vlasništvu Općine Preko ….
    7. Pisane ponude podnose se u zatvorenoj omotnici s naznakom: »Za javni natječaj za prodaju zgrade u Preku – ne otvaraj« …
    8. Rok za podnošenje ponuda je 8 dana od objave teksta javnog natječaja.
    9. OTVARANJE PONUDA NEĆE BITI JAVNO.
    15. Općina Preko zadržava pravo poništenja javnog natječaja bez posebnog obrazloženja ponuditeljima …
    16. Obavijest o odabiru najpovoljnije ponude dostavit će se sudionicima javnog natječaja u roku od 8 dana od dana odabira najpovoljnije ponude.

    Neznam o kojoj se struci radi ali mislim da vaše kolege ovo još nisu vidile. Toga ima samo u Općini Preko.

  144. ZAKON
    27.04.2013 u 16:31

    A jeli ovo po zakonu dozvoljeno, ne virujen da ovo more proč. “ajme” govori o namištenim natječajima ali tamo bar ima igre, nešto se glumi i tako to. Ovo ča piše gori je JAVNA KORUPCIJA, ništa se ne krije.

  145. Humor
    27.04.2013 u 17:41

    Ima li kraja tom bezobrazluku i glupostima u vasoj opcini. Meni je ovo smjesno ali vi se morate dobro zamisliti.

  146. re:ajme
    27.04.2013 u 19:18

    Prekomplicirana je ta igra sa više povezanih kandidata u natječaju. Treba naći par poduzeća, svi moraju doći po dokumentaciju, davati garancije, uplaćivati predujmove itd. Puno je to svjedoka koji mogu u nekom trenutku progovoriti i napraviti problem.
    Ovo sa tajnim otvaranjem ponuda je jednostavno, pogledaš sve ponude i napišeš svoju 2% više od konkurencije. Uredno obavijestiš ostale da ni su izabrani i gotova priča.

  147. Javno a tajno ?
    27.04.2013 u 19:52

    Hvala lijepa na informaciji. Struka kolega: pravnici i ekonomisti.
    Pozdrav!

  148. AZTN
    28.04.2013 u 10:03

    U Hrvatskoj i svim zemljama evropske unije postoji Zakon o zaštiti tržišnog natjecanja. Zakon se provodi preko Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja (AZTN) koja se brine da nema ovakvih gluposti kao u vašim natječajima.

    Agencija u okviru svoje nadležnosti ocjenjuje takva postupanja, kažnjava prekršitelje i šalje jednoznačnu poruku svim sudionicima na tržištu.

  149. Nikola Fr.
    28.04.2013 u 15:38

    Dobro ti govoriš AZIN, ali ko će to prijavit. Znaš kako to ide kod nas, ajde ti da nemoran ja. Lokalna vlast se ponaša na ovaj način upravo zato što zna da nema ljudi koji će to prijavit. Psihologija je u pitanju i ovi to dobro znaju.

  150. novo doba
    30.04.2013 u 17:06

    POZIVAM SVE BIRAČE DA MASOVNO IZAĐU NA IZBORE I PODRŽE OPET ISTE LJUDE I NJIIHOVU KOALICIJU; HDZ, ŠARINA, KOLEGU I “NEZAVISNE” ALI BAŠ NEZAVISNE (ZA SEBE) UGLJANCE, I TAKO CE NAM OPET BITI SUPER I ZIVITI CEMO LIPO ŠTO NAM DVA PREŠKA ŠERIFA KAŽU MI CEMO CINITI I DIZATI RUKU, ZA NJIHOVU KORIST, A MI CEMO ŠETATI PO NJIHOVIM RIVAMA I ŠETNICAMA, PLACATI PARKING SKUPLJE NEGO U ZAGREBU, KUPOVATI U NJIHOVIM BUTIGAMA, ZODATI ZIDIĆI OD ŠKOLJE IZ SUTOMIŠĆICE, PITI KAFICU I PRIMATI PLOĆU U PBU – POZDRAV SVIMA KI SU TAMO DOŠLI PO VEZI; NA RAČUN SVIH NOS!!!

    DI JE NOVOSTVORENA DOBIT ZA SVO DRUŠTVO, KOLIKO JE NOVIH FIRMI, ZADRUG, OPG, OBRTA ORVORENO, DI SU EDUKACIJE ZA GRAĐANJE, POMOĆI U SAVJETOVANJU KAKO NAPRID, ČIME SE BAVITI!!! OVI CA RADU U OPĆINI A PUNO IH JE BOGAMI, ZA CA SU ONI TO PLOĆENI, RADI JEDNE SJEDNICE MISEČNO, DI SU EU FONDOVI, GGGGGOOOOSSSSPPPOOODDDDAAARRRSSSTTTTVVVVOOOOO??????

    p.s.

    sudski registar;
    ZMORAC NEKRETNINE DOO
    EMONA DOO

    ŽIVILA DEMOKRACIJA!!!

  151. Živila demokracija
    01.05.2013 u 19:07

    Pozivam sve birače da ostanu doma i čekaju bolje sutra. Tko zna možda nam se bog smiluje i udjeli bolje sutra.

    SLAP

    Teče i teče, teče jedan slap;
    Što u njem znači moja mala kap?

    Gle, jedna duga u vodi se stvara,
    I sja i dršće u hiljadu šara.

    Taj san u slapu da bi mogo sjati,
    I moja kaplja pomaže ga tkati.

    Dobriša Cesarić

  152. Twilight Zone re: AZTN
    01.05.2013 u 19:44

    Znam da je teško razumjeti ali ovo je neka druga stvarnost. Ovdje vrijede druga pravila i zakoni. Do po kanala da, ali dalje ne. Twilight Zone!

  153. ZMORAC NEKRETNINE
    01.05.2013 u 21:24

    Koliki su udjeli ovih članova trgovačkog društva ZMORAC NEKRETNINE d.o.o. Kladim se da Dado i Mama imaju iste udjele. Za svakog brata po pola!

  154. re jopan
    02.05.2013 u 19:45

    Neznam dali je pravno ispravno, al ako pogledas u jednom izvjestaju je pisalo, MILENJA SE STAVKA TA ITA, bla bla, jednostavno su izbrisali stavku iz ugovora.
    Ima puno ociglednog lopvluka u radu opcinskog vijeca. Tako su na primjer izglasali da osoba koja ima u koncesiji opcinsku imovinu, duze od pet godina, citaj uljara, tu imovinu moze otkupiti bez natjecaja?

  155. bla
    02.05.2013 u 19:56

    Nemojte glasati za bandu. Treba nac neko rjesenje da se odgura ovaj sljam sa mula. Moralne vertikale. Nisu u stanju izgurati narkomane sa ulice a prica se o nekom prosperitetu, napretku. Ne mogu a da ne primjetim razno cuclanje. Tko je dovuka ove pra..e na otok.
    Neki dan je bilo na youtube izvjesce policije o raznim makinacijama koje su ovi ljudi izradili u vrijeme dok se krvarilo po bojistu. Sad bi mi kao trebali imati obzira prema nekoj familiji.
    Te postenjacine su vise pokrale vasoj dici iz usta u par miseci, nego sto bi srbi u milju godina

  156. re: bla
    02.05.2013 u 20:18

    Vlast koja opstaje na potkupljivanju mora stalno prodavati javnu imovinu. Naravno i tome mora doći kraj. Jedan put prodaš trg drugi put digneš kredit i tako do propasti. Žalosno je što narod počme misliti tek onda kad je kasno.

  157. Mattko
    14.05.2013 u 10:54

    Ljudi, dok se vi ovdi prepirete je li bolji HDZ ili netko drugi, grof vam lagano kupuje i uništava sve pred nosom.

    Nkead predivno Preko koje je sada moglo cvjetati je uništeno, betonizirano. Rezultat: Grof i Jerolimov su bogatiji, misto je siromašnije.

    Ona marina u centru (koji majmun gradi marinu u centru, a svi to mirno gledaju??) će vam uništiti kvalitetu mora i za nekih 10-15 godina se možete pozdraviti s prirodnom ljepotom preka.

    pa se pitam: zar vams tvarno to triba?

  158. ISPIRANJE SAVJESTI
    14.05.2013 u 15:09

    Lakše je živjeti u iluziji nego sam sebi priznati istinu. Istina je bolna i sramotna. Kako priznati sebi da si bio glup i nisi ništa poduzeo protiv zla. Parole za ispiranje savjesti su poznate: ne može se tu ništa, svi su oni isti, sve je to unarid zacrtano itd… Kad se i pojavi neka dobra opcija i nju treba satrati jer što bi bilo kad bi se ispostavilo da se ipak može.

Vaša email adresa neće biti objavljena. Obavezno popuniti označena polja *

*

*